Zarządzanie prywatnością

Niniejsza strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Współadministratorami danych osobowych są:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.

Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.

Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych.

Czytaj więcej w naszej polityce cookies

5ae6c5b246b9b-cumulus-5-1800x644-c

Cumulus Evo - cyfrowa rEVOlucja w sprzedaży

Cumulus.evo

Dziś, by zdobyć przewagę konkurencyjną, trzeba modernizować biznes, przewartościowywać cele, ustalać nowe priorytety. Trzeba podążać za potrzebami klientów, ale i pośredników, którzy do klientów mają bezpośredni dostęp. Na przykład dostosowując do nich narzędzia sprzedażowe, które pozwolą usprawnić procesy, ale i zaoszczędzić cenny w biznesie czas...- relacjonuje Paulina Skiba.

W piątek w Warszawie odbyła się konferencja Ergo Hestii "Cumulus Evo", podczas której zaprezentowano nowe narzędzie sprzedaży i obsługi programów ubezpieczeniowych dla grup zawodowych. To druga odsłona rozwiązania Hestia Corporate Solutions. W spotkaniu uczestniczyło 100 przedstawicieli rynku - brokerów i kluczowych agentów ubezpieczyciela.

Chodzi o czas

Marcin Ługowski z Ergo Hestii, rozpoczynając spotkanie, mówił: "Główne zadanie narzędzia, które chcemy zaprezentować, to oszczędzanie czasu waszego i waszych klientów". Przypomniał, że przez 26 lat działalności Ergo Hestia mocno ewoluowała w stronę zwiększania kompetencji i dostępności. Natomiast Hestia Corporate Solutions jest krokiem w stronę oczekiwań ze strony brokerów i agentów dotyczących nowoczesnych produktów, które nie skupiają się wyłącznie na zakresie. Łukasz Białous, menedżer projektu HCS, wyróżnił cechy, którymi charakteryzuje się Cumulus Evo:

  • minimalistyczne interfejsy,
  • maksymalnie dopasowane dane,
  • atomizacja (hybrydowe zarządzanie rolami i dostępami do poszczególnych funkcji systemu),
  • dopasowanie do różnych modeli współpracy,
  • efektywność działania.

Cumulus Evo to: rejestracja certyfikatów, ewidencja certyfikatów, umowy generalne, centrum informacji, raporty, zarzadzanie, systemy korporacyjne. Oszczędność czasu ma umożliwić m.in. import danych osób ubezpieczonych poprzez przeciągnięcie do systemu excelowego pliku (bez konieczności ich pojedynczego wprowadzania), czy jedno kliknięcie, by wystawić tzw. kartoniki dla wszystkich ubezpieczonych z listy. Narzędzie dostępne będzie w formie e-sklepu, w modelu "white label". Możliwość zalogowania do narzędzia będą mieć nie tylko pośrednik i underwirter, ale też klient.

Budowanie przewagi

Kamil Bara, dyrektor Biura Ubezpieczeń OC, przypomniał, jak wyglądała ewolucja ubezpieczeń OC dla grup zawodowych. Z kolei Monika Żelazna i Patrycja Reglińska z Biura Ubezpieczeń Podmiotów Gospodarczych, przedstawiły zalety produktów Biznes i Podróż oraz Best Doctors. Natomiast szczegółami działania Cumulus Evo podzielił się z uczestnikami Adam Birosz, menedżer projektu Cumulus Evo. Anna Sikorska-Nowik z Biura Ubezpieczeń Odpowiedzialności Cywilnej przypomniała, że ubezpieczenia OC zawodowej są w ofercie Ergo Hestii od początku jej działalności. Obecnie stanowią ok. 30% portfela ubezpieczyciela. Wypunktowała także filary, na których Ergo Hestia chce budować swoją przewagę konkurencyjną:

  • warunki ubezpieczenia - odchodzenie od sztywnego OWU w stronę warunków szytych na miarę,
  • wsparcie sprzedaży - m.in. tworzenie filmów reklamowych, opracowanie ulotek, branie udziału w konferencjach branżowych,
  • likwidacja szkód - nie tylko infolinia i opiekun przydzielony do szkody, ale, w przypadku dużych umów grupowych, dedykowanie opiekuna programu, koordynującego proces likwidacji szkód,
  • obsługa administracyjna.

Po części oficjalnej na uczestników spotkania czekały stoliki eksperckie, przy których ambasadorzy Cumulus Evo odpowiadali na pytania zainteresowanych i rozwiewali ich wątpliwości.

Szybkość, elastyczność, wielotransakcyjność, efektywność - tak w teorii można opisać nowe narzędzie Ergo Hestii. Jakie jest w praktyce, powiedzą pośrednicy, którzy zanim się na nie zdecydują, będą mogli przeklikać się przez wersję testową, wypróbować, ocenić. A jak dało się słyszeć w kuluarach, o sukcesie narzędzia przesądzi ostatecznie jego funkcjonalność i użyteczność. Wizja oszczędności czasowej to - jak mówiono - również bardzo kuszący element. Ciekawie zapowiada się możliwość obrandowienia narzędzia, dzięki czemu pośrednik może poczuć, że system jest jego własnym, spersonalizowanym narzędziem. A z takim rozwiązaniem w ręku z pewnością łatwiej stawić czoła nieuchronnej technologicznej EVOlucji, której - jak widać było po wypełnionej sali - pośrednicy chcą być częścią...

Źródło: Dziennik Ubezpieczeniowy

Zobacz także